Samen duidelijke afspraken maken

Verwachtingen van 2 kanten

We bespreken uw ongeluk, uw situatie en uw schade met u. Samen maken we duidelijke afspraken over onze hulp, zodat u weet wat u kunt verwachten.
  • U krijgt de hulp en vergoedingen waar u recht op heeft.
  • We werken volgens de Gedragscode Behandeling Letselschade.
  • We hebben het Nationaal Keurmerk Letselschade.
man en vrouw op kantoor

Dit doen wij, wat verwachten we van u?

Uw ongeluk kan gevolgen hebben voor uw dagelijkse leven. Misschien kunt u (even) niet werken of voor het huishouden zorgen. Wij denken mee hoe u het beste geholpen bent.

Uw belang staat voor ons voorop

We zoeken uit waar u recht op heeft en hoe we u het beste kunnen helpen. Wij werken volgens de Gedragscode Behandeling Letselschade. In deze code staat hoe we de letselschade zo goed mogelijk regelen met het belang van het slachtoffer voorop. Slachtoffers, belangenorganisaties en verzekeraars hielpen deze code op te stellen. U vindt meer over de gedragscode en de gedragsregels op de site van De Letselschade Raad. Dit is een onafhankelijke stichting van de belangrijkste partijen binnen de letselschadebranche. Samen verbeteren ze de behandeling van letselzaken.

U bent verzekerd van onze deskundige hulp

We hebben het Nationaal Keurmerk Letselschade. Het Nationaal Keurmerk Letselschade is het kwaliteitskeurmerk voor dienstverleners die helpen bij letselschades in Nederland. 

Uw privacy is belangrijk voor ons

We hebben uw persoonsgegevens nodig om uw schade te regelen. U kunt erop vertrouwen dat uw gegevens bij ons in goede handen zijn. Wij vragen en verwerken bijvoorbeeld alleen persoonsgegevens en gegevens over uw gezondheid als dit nodig is voor het bepalen van onze hulp en vergoedingen voor uw letsel.

We houden ons aan wettelijke regels rond privacy

Wij houden ons aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en aan de Gedragscode verwerking Persoonsgegevens Verzekeraars. U vindt op onze privacypagina meer informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens. Verder melden en controleren we uw persoonsgegevens bij de Stichting Centraal Informatie Systeem (CIS). Dat doen wij ook met de persoonsgegevens van de andere partijen die betrokken zijn bij de schade. CIS heeft eigen privacyregels, die dan gelden. 

U geeft ons eerlijke informatie

Wij gaan ervan uit dat we u kunnen vertrouwen. We letten wel op fraude. Denken we dat u fraude pleegt? Dan starten we een (persoonlijk) onderzoek. We houden ons altijd aan de Gedragscode Verwerking Persoonsgegevens Verzekeraars en de Gedragscode Persoonlijk Onderzoek.

Wij vragen u soms bewijzen aan ons op te sturen

Bijvoorbeeld nota's van kosten die u maakt. Of financiële informatie bij arbeidsongeschiktheid.

Maak uw Burgerservicenummer (BSN) onleesbaar

Wilt u ons alstublieft geen brieven of documenten sturen met uw BSN erin? Of wilt u anders het BSN onleesbaar maken?

Hier houden wij ons aan Gedragscode behandeling letselschade 

afspraken over behandelen letselschade